KONSULTANT ds. Płac

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko Konsultanta ds. kadr i płac.

Payroll Planet jest rozwijającym się partnerem w zakresie usług kadrowo-płacowych dla lokalnych i międzynarodowych przedsiębiorców. Jesteśmy mocno zaangażowani w świadczenie usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Specjalizujemy się również w zagadnieniach międzynarodowego zatrudnienia i delegowania pracowników, optymalizacji podatkowej i profesjonalnych usługach płacowych.

Stanowisko

Jako Konsultant ds. Płac będziesz odpowiedzialny za przygotowanie list płac około 50 pracodawców, w tym między innymi za

- Prawidłowe wprowadzanie godzin pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac.

- Naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności.

- Zarządzanie plikami związanymi z płacami i rejestrowanie pracowników w oprogramowaniu Easypay.

- Przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.

- Przygotowywanie lub wypełnianie niezbędnych dokumentów i deklaracji dla urzędów państwowych lub innych organów.

- Nadzór administracyjny nad ubezpieczeniami, usługami zewnętrznymi w zakresie BHP, bonami żywieniowymi, nanoszenie korekt do regulaminów pracy

- Odpowiadanie na zapytania klientów.

Profil

- Odpowiednie doświadczenie zawodowe w zakresie płac (ewidencje czasu pracy, nadgodziny, Dimona, DmFA): inny sekretariat socjalny lub biuro pracy tymczasowej (min. 2 lata).

- Dokładność i umiejętność samodzielnej pracy.

- Empatia i cierpliwość dla klienta i umiejętność rozwiązywania problemów.

- Interesujesz się belgijskim prawem pracy i chętnie się uczysz.

- Dobra znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook).

- Posiadasz dobrą znajomość języka niderlandzkiego.

- Znajomość języka angielskiego, francuskiego i/lub polskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

- Zatrudnienie na czas nieokreślony w przyjaznym zespole z milą atmosferą.

- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w silnie rozwijającej się firmie.

- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

- Motywujący pakiet wynagrodzeń wraz z benefitami pozapłacowymi.

- Elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (pomiędzy 7:30 – 8:30).

Jesteś zainteresowana /-y? W takim razie skontaktuj się wkrótce z menedżerem HR pod numerem 0478/70.30.66 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej info@payrollplanet.eu. Z niecierpliwością czekamy, aby Cię poznać.